سیستم ردیابی خودرو داخل پارکینگ

نحوه عملکرد سیستم ردیابی خودرو در داخل پارکینگ

در سیستم های هدایتگر پارکینگ می توان بسته به نوع تجهیزات استفاده شده ( مبتنی بر دوربین و یا سنسور اولتراسونیک ) نسبت به جستجو خودرو اقدام نمود.


سیستم اولتراسونیک :

در این سیستم در کنار هر فضای پارک یک بارکد دوبعدی حاوی اطلاعات شماره پارکینگ و طبقه آن چسبانده شده است . راننده در زمان پارک خودرو خود با استفاده از اسکن بارکد توسط اپلیکیشن و یا ثبت عکس از بارکد مربوطه می تواند توسط کیوسک های Car Finding و یا کیوسک پرداخت نسبت به جستجو محل پارک خود اقدام نماید. راه های دیگری نیز برای یافتن خودرو در این سیستم وجود دارد که از جمله آن می توان به زدن کارت پارکینگ در کیوسک طبقات و یا کارتخوان های زون اشاره نمود ، بطوری که راننده پس از پارک خودرو خود در پارکینگ می تواند کارت پارکینگ خود را به یکی از کارتخوان های نصب شده در آن زون پارکینگ نشان دهد تا محل پارک خودرو در کارت وی و سیستم ذخیره گردد . در هنگام بازگشت راننده می تواند کارت خود را به کارتخوان کیوسک های نصب شده در پارکینگ و یا اپراتورهای سیستم نشان دهد تا موقعیت پارک خودرو برای ایشان نمایش داده شود.


سیستم Camera Pgs:

از انواع سیستم جستجو خودرو می توان به سیستم پلاک خوان موجود درCamera Pgs ها اشاره نمود ،. بدیهی است در سیستم Camera Pgs موقعیت خودرو بصورت خودکار از پلاک ماشین یافت می شود و راننده پس از زدن کارت پارکینگ خود بر روی کارتخوان این کیوسک ها در صورت ثبت صحیح پلاک خودرو در ورودی و بعد از آن توسط دوربین سیستم Camera Pgs موقعیت خودرو نمایش داده خواهد شد ضمناً نقشه ی مسیر پارک خودرو روی نمایشگر کیوسک ها نشان داده می شود این کیوسک ها به صورت مستقیم با سرور در ارتباط بوده و اطلاعات خود را از آنجا دریافت می کنند.همچنین نقشه ی نشان داده شده بهینه ترین مسیر را برای دسترسی به محل پارک از محل کنونی نشان می دهد .

سیستم دریابی خودرو داخل پارکینگ
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

Error: Contact form not found.

×