تجهیزات پرداخت اتوماتیک

تجهیزات پرداخت اتوماتیک

پرداخت وجه پارکینگ ، شاید یکی از مهمترین موارد برای هر پارکینگ داری دریافت هزینه پارکینگ و جلوگیری از ایجاد ترافیک گسترده در محیط داخلی و خارجی پارکینگ ها باشد.

روش های مختلفی برای پرداخت وجه وجود دارد که استفاده از هر کدام بنا بر نوع کاربری مجتمع تجاری میتواند متفاوت و عملکرد مختلفی داشته باشد.

مکانیزه سازی پرداخت

مکانیزه سازی تجهیزات پرداخت علاوه بر افزایش سرعت در خروج باعث حذف ترافیک در داخل و خارج پارکینگ شده که همین امر استفاده از پارکینگ را راحت تر کرده که در پی آن رضایتمندی و حس اعتماد جهت استفاده مجدد ایجاد خواهد شد.

انواع تجهیزات پرداخت اتوماتیک وجه پارکینگ :

  1. کیوسک های هوشمند پرداخت اتوماتیک وجه در دو نوع دیواری و ایستاده
  2. دستگاه دریافت کارت مجهز به ماژول پرداخت
  3. پرتابل های قابل حمل صف شکن
  4. اپلیکیشن ها و کیف پول های مجازی

با توجه به وسعت و کاربری و همچنین انواع خدمات آن مجموعه میتونا از این تجهیزات استفاده کرد.

کیوسک پرداخت اتوماتیک

کیوسک های پرداخت یکی از بهترین روش های پرداخت وجه در انواع پارکینگ های مجموعه های تجاری و اداری بوده چرا که با قرارگیری این کیوسک ها در معابر ورود و خروج به پارکینگ میتوان افراد را تشویق به استفاده از این تجهیزات نمود و حسن استفاده از آن سرعت بخشی در فرآیند خروج و همچنین کاهش استفاده از پول نقد و تبادل کارت اعتباری می باشد.

نحوه عملکرد آن به این شکل می باشد که پس از انجام عملیات پرداخت وجه با توجه به در نظر گرفتن حداکثر زمان برای خروج مدت زمانی محدود به جهت خروج در نظر گرفته میشود که در صورت خروج در این زمان تعیین شده نیازی به پرداخت هزینه در خروج نخواهد بود در غیر این صورت مبلغ پارکینگ مجددا طبق تعرفه تعریف شده محاسبه می شود.

دستگاه دریافت کارت مجهز به ماژول پرداخت بانکی

این دستگاه ها در خروجی مجموعه های مختلفی قرار گرفته و کمک شایانی به حذف نیروی انسانی در قسمت خروجی پارکینگ خواهد کرد.

نحوه عملکرد آن به این شکل می باشد که با قرارگیری این دستگاه در خروج خودرو به محض اینکه کارتخود را به دستگاه وارد میکند کارت مورد بررسی قرار گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن در صورتی که کارت از قبل پرداخت شده باشد آن را ضبط نموده و خروج را ممکن میکند در غیر این صورت شما میتوانید با همین دستگاه و تنها با کشیدن کارت بانکی خود در شیار تعبیه شده بر روی دستگاه پرداخت خود را انجام دهید.

پرتابل های قابل حمل صف شکن

این پرتابل ها میتواند در هر نوع پارکینگی مورد استفاده قرار بگیرد و کاربرد های فراوانی دارد که با توجه به حجم دستگاه و امکاناتی از قبیل پرینتر ، صفحه لمسی ، کارتخوان بانکی و مایفر ، اپلیکیشن اندروید و … بیشترین محبوبیت را در بین استفاده کنندگان از این محصول داشته است .

این دستگاه میتواند کامپیوتر را در خروجی پارکینگ حذف و به تنهایی عملیات پرداخت و فرآیند خروج ( باز کردن راهبند ) را انجام دهد.قابلیت گذارشگیری داشته و و از طریق شبکه بی سیم میتواند با سرور مرکزی ارتباط بگیرد ، همچنین قابلیت قرارگیری سیم کارت را نیز دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

Error: Contact form not found.

×