تجهیزات ورود خروج پارکینگ

تجهیزات ورود پارکینگ :


دستگاه تحویل خودکار کارت :

این دستگاه در ورودی پارکینگ نصب می شود و در واقع جایگزینی برای نیروی انسانی می باشد دستگاه تحویل کارت این امکان را دارد تا پس از فشردن دکمه روی دستگاه توسط مراجعین اقدام به تحویل یک کارت به صورت اتوماتیک به راننده نماید و به راهبند فرمان باز شدن دهد و خودرو اجازه ورود به پارکینگ را پیدا کند . همچنین دستگاه تحویل کارت قادر به نمایش اطلاعات ورود و تصویرخودرو و پلاک خودرو بر روی نمایشگر خود می باشد . این دستگاه در ورودی پارکینگهای عمومی ، مجتمع های تجاری ، فرودگاهها ، بیمارستانها و … می تواند مورد استفاده قرار گیرد .


کنترلر پارکینگ :

این دستگاه در کانکس ورودی نصب می شود و به عنوان کارتخوان ورودی مورد استفاده قرار میگیرد وبا وصل شدن به کامپیوتر ورودی این امکان را به اپراتور می دهد تا با استفاده از این دستگاه بتواند ثبت ورود رابرای مراجعین با نشان دادن یک عدد کارت به دستگاه انجام دهد همچنین بعد از تایید ورود خودرو کنترلر پارکینگ می تواند به راهبند فرمان باز شدن بدهد و خودرو به داخل پارکینگ وارد شود . در سیستم های برد بلند نیز کنترلر می تواند پس از دریافت اطلاعات ارسال شده از آنتن ورودی به نرم افزار و تایید شماره تگ ، فرمان باز شدن را به راهبند بدهد . این دستگاه در ورودی تمامی پارکینگها به عنوان کارتخوان و یا دستگاه فرمان دهنده مورد استفاده قرار گیرد از جمله : پارکینگهای عمومی ، پارکینگهای اختصاصی ، پارکینگهای مجموعه های اداری ، دانشگاهها ، مجتمع های تجاری و ….


دستگاه پرتابل صف شکن :

دستگاه پرتابل صف شکن در ورود می تواند به عنوان کارتخوان ورودی یا دستگاه صدور قبض توسط اپراتور استفاده شود و بدون نیاز دسترسی اپراتور به کامپیوتر می تواند عملیات ثبت ورود به پارکینگ را از طریق نرم افزار اندروید نصب شده روی آن و ثبت اطلاعات پلاک خودرو و تصویر خودرو توسط دوربین داخلی دستگاه انجام دهد . همچنین در مواقع ترافیک بالا می تواند قبل از رسیدن خودروها به راهبند عملیات ثبت ورود را با حرکت اپراتور در صف با سرعت بالاتری انجام دهد . این دستگاه امکان کارکرد به صورت آفلاین و به تنهایی برای مدیریت پارکینگ را نیز دارد . از دستگاه پرتابل صف شکن می توان در تمامی پارکینگهای عمومی و خصوصی ، اداری ، تجاری و … استفاده کرد .


دستگاه صدور اتوماتیک قبض :

این دستگاه در ورودی پارکینگ نصب می شود .این دستگاه مجهز به پرینتر داخلی برای صدور اتوماتیک قبض می باشد و پس از فشرده شدن دکمه توسط مراجعین اقدام به صدور یک عدد بارکد دوبعدی حاوی اطلاعات خودرو شامل پلاک و اطلاعات ورود خودرو می نماید و پس از تایید اطلاعات دستور باز شدن به راهبند را می دهد و راهبند باز می شود . همچنین این دستگاه قابلیت نمایش عکس و اطلاعات مربوط به پلاک و ورود خودرو را روی نمایشگر خود دارد . . این دستگاه در ورودی پارکینگهای عمومی ، میادین میوه و تره بار ، مجتمع های تجاری ، فرودگاهها ، بیمارستانها و … می تواند مورد استفاده قرار گیرد
کارتخوان برد بلند فرکانس UHF : کارتخوان برد بلند این امکان را دارد تا با نصب شدن در ورودی مجموعه های خصوصی بدون نیاز به حضور و یا کنترل اپراتور بتواند کارت یا تگی را که از قبل تعریف شده است و اجازه تردد دارد ، بخواند و تایید ورود را صادر کند . کارتخوان برد بلند در دو مدل پسیو و اکتیو وجود دارد .


استند ایستاده مجهز به کارتخوان و رله :

این دستگاه در ورودی پارکینگهای اختصاصی مس تواند نصب شود و بدون نیاز به حضور و کنترل اپراتور به افرادی که مجوز ورود دارن و از قبل کارت برای آنها تعریف شده اجازه ورود دهد . به اینصورت که استند ایستاده مجهز به یک کارتخوان داخلی می باشد و به افراد این امکان را می دهد تا با ایستادن کنار این دستگاه کارت خود را به کارتخوان دستگاه نشان دهند و در صورت داشتن مجوز ورود استند ایستاده به راهبند فرمان باز شدن می دهد .
همینطور از این دستگاه برای جلوگیری از تردد عموم افراد به قسمتهای ویزه و vip در پارکینگهای عمومی استفاده می شود .
تابلو ظرفیت : تابلو ظرفیت قابلیت نمایش ظرفیت خالی پارکینگ در ورودی های پارکینگ و یا خیابانهای اطراف را دارد . این تابلو از طریق وصل شدن به نرم افزار مدیریت پارکینگ و کنترل تعداد ورود و خروجهای ثبت شده می تواند ظرفیت خالی پارکینگ را نمایش دهد .


راهبند :

راهبند درورودی پارکینگ به عنوان یک مانع نصب می شود و ورود و خروجها را کنترل می کند و فقط برای خودروهایی که مجوز تردد دارند بالا می رود . همچنین راهبند باید مجهز به سنسوری باشد که حضور خودرو تشخیص داده شود و بازوی خودرو به یکباره پایین نیاید و خودرو خسارت نبیند .راهبند ها هم به صورت دستی و هم به صورت برقی می توانند باز و بسته شوند علاوه بر این در چند مدل با کاربردهای متفاوت تولید می شوند برای مثال راهبند با بازوی خم شونده برای پارکینگهای مسقف با ارتفاع کوتاه و عرض ورودی بزرگ قابل استفاده بوده و یا راهبند با بازوی ساده برای پارکینگهای روباز همینطور راهبندهای زمینی در انواع roadblocker و بولارد و … برای مکانهای نظامی مورد استفاده قرار می گیرند


دوربین :

دوربین در ورودی پارکینگ نصب شده و با اتصا به نرم افزار مدیریت پارکینگ امکان ثبت تصاویر مورد نظر مجموعه مانند ثبت عکس خودرو ، ثبت عکس پلاک ، ثبت عکس راننده و .. را دارد . همینطور از دوربین های تحت شبکه در سیستم پلاکخوان نیز استفاده میشود و در واقع اطلاعات پلاک از عکسی که توسط دوربین گرفته شده استخراج می گردد .

تجهیزات خروج پارکینگ :

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

Error: Contact form not found.

×