هزینه سیستم مدیریت پارکینگ چقدر است؟

قیمت سیستم مدیریت پارکینگ

هزینه سیستم مدیریت پارکینگ بسته به اندازه و پیچیدگی سیستم و همچنین ویژگی‌ها و فناوری‌های خاص آن می‌تواند بسیار متفاوت باشد. برخی از سیستم های مدیریت پارکینگ می توانند چند ده میلیون تومان هزینه داشته باشند. در حالی که برخی دیگر ممکن است چند صد میلیون یا بیشتر هزینه داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سیستم مدیریت پارکینگ میتوانید اینجا کلیک کنید.

عوامل تاثیر گذار عبارتند از:

تعداد جای پارک:

یکی از مواردی که تاثیر مستقیم بر قیمت سیستم شما دارد، تعداد جای پارک و میزان بزرگی پارکینگ شما میباشد.این مورد ارتباط مستقیم با میزان رفت و آمد نیز دارد. یک پارکینگ بزرگتر معمولاً به سیستم گران تری نیاز دارد.


پارکینگ عمومی

نوع فناوری مورد استفاده:

برا اساس میزان درخواست شما برای فناوری‌های پیشرفته مانند RFID،UHF ،حسگرها یا تشخیص پلاک (ANPR) هزینه سیستم مدیریت پارکینگ می تواند متفاوت باشد.

ویژگی‌ها و سطح سفارشی سازی عبارتند از:

ویژگی‌هایی مانند سیستم‌های رزرو، پردازش پرداخت و گزارش داده‌های آنی می‌توانند به هزینه سیستم مدیریت پارکینگ اضافه کنند. یک سیستم سفارشی‌شده که متناسب با نیازهای خاص شما باشد، عموماً گران‌تر از راه‌حل‌های از پیش بسته‌بندی شده است.

حمع بندی

ارائه برآورد دقیقی از هزینه سیستم مدیریت پارکینگ بدون اطلاعات بیشتر در مورد الزامات خاص پروژه شما دشوار است. برای یافتن بهترین راه حل برای نیازها و بودجه خود، می توانید از کارشناسان شرکت دانش بنیان پردازنده پارس کمک بگیرید.

کارشناسان ما در هر پروژه بنابر نیاز بهره بردار پارکینگ و امکانات محیطی موجود دامنه وسیعی از سامانه ها را پیشنهاد و توصیه میکنند. اتوماسیون های دارای سامانه تشخیص پلاک ، سیستم اتوماسیون پارکینگ برد بلند، کنترل مکانیزه پارکینگ از طریق کارت هوشمند با دستگاه دیسپنسر و دیپوزر و.. متناسب با نیاز شما پیشنهاد و اجرا می گردد.

سوالات متداول

هزینه سیستم مدیریت پارکینگ چقدر است؟

هزینه یک سیستم مدیریت پارکینگ بسته به اندازه و پیچیدگی سیستم و همچنین ویژگی‌ها و فناوری‌های خاص آن می‌تواند بسیار متفاوت باشد. برخی از سیستم های مدیریت پارکینگ می توانند چند ده میلیون تومان هزینه داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است چند صد میلیون تومان یا بیشتر هزینه داشته باشند.

چه عواملی بر هزینه سیستم مدیریت پارکینگ تأثیر می گذارد؟

عواملی که می توانند بر هزینه سیستم مدیریت پارکینگ تأثیر بگذارند عبارتند از: تعداد فضاهای پارکینگ، نوع فناوری مورد استفاده، ویژگی های گنجانده شده و سطح سفارشی سازی.

آیا می توانم یک سیستم مدیریت پارکینگ برای یک مرکز کوچک دریافت کنم؟

بله، سیستم های مدیریت پارکینگ برای امکانات کوچک موجود است. این سیستم ها ممکن است ساده تر و ارزان تر از سیستم های طراحی شده برای تاسیسات بزرگتر باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

Error: Contact form not found.

×