ربات هوشمند پارکینگ

Smart parking robot

ربات هوشمند پارکینگ با استفاده از فناوری اصلی برای دستیابی به کنترل سیستم بدون سرنشین و هوشمند با دقت موقعیت یابی کمتر از 5 میلی متر ، حداکثر سرعت حرکت 1.5 متر بر ثانیه و ظرفیت بار 2.5 تن از فناوری بینایی ماشین و ناوبری لیزری استفاده می کند. بر اساس سیستم اعزام هوش مصنوعی ، می توان همزمان 200 ربات را برنامه ریزی کرد. راننده فقط باید اتومبیل را به داخل یک پالت پارک از پیش تعیین شده سوق دهد ، یک بلیط پارکینگ دریافت کند یا یک کد QR را اسکن کند ، و سیستم به طور خودکار ربات را برای حمل و نقل ماشین به یک مکان پارک مشخص تعیین می کند. میانگین زمان پارکینگ و وانت از 5 دقیقه بیشتر نیست. هنگام تحویل گرفتن ماشین ، راننده می تواند هزینه پرداخت از طریق تلفن همراه یا پرداخت از طریق کارت را انتخاب کند و می تواند ماشین را از روی سکوی پارکینگ تحویل بگیرد. روند تحویل خودرو همچنین می تواند علاوه بر عملکرد رزرو ، با اطلاع از قبل به سیستم ، ماشین را به سکوی پارکینگ منتقل کند.

  • سه سیستم اصلی محصول عبارتند از:

1 – ربات هوشمند پارکینگ (AGV)

2 – سیستم اعزام هوشمند

3 – نرم افزار مدیریت پارکینگ (PMS)

فن آوری اصلی این سیستم ها به شرح زیر است:

1- ساختار مکانیکی کلی پارکینگ AGV است (AGV) مخفف Automatic Guided Vehicle یک ربات سیار است که از طریق نشانگر های سیمی، نواری، سیستم بینایی سنجی یا لیزر هدایت می شود.

2- واحد کنترل اصلی , واحد کنترل اصلی با پردازش سریع داده ها و آزادی بالا در طراحی سخت افزار توسط DSP + FPGA کنترل می شود.

3- واحد درایو, واحد درایو شامل درایورهای موتور ، رمزگذار ، بلبرینگ ، چرخ است. سیستم رانندگی حرکت به جلو و عقب ، چرخش به چپ و راست می باشد .

4- واحد بالابر, واحد بالابر از موتورهای بالابر و سیلندرهای برقی تشکیل شده است. موتورها پیچ توپ را از طریق تسمه سنکرون هدایت می کنند تا حرکت افقی را به حرکت عمودی به سمت بالا تغییر دهند ، به طوری که سکو می تواند در جهت عمودی بالا برود.

5- واحد ناوبری,واحد ناوبری را می توان با توجه به نیاز مشتری ، با پیمایش نوار مغناطیسی ، ناوبری لیزری ، ناوبری اینرسی و ناوبری کد دو بعدی سفارشی کرد.

واحد ارتباطی از ماژول WIFI ، روتر و غیره تشکیل شده است ، که می تواند عملکرد پارکینگ AGV را از راه دور کنترل کند. این واحد برای معرفی ایده “اینترنت اشیا ” در سیستم پارکینگ هوشمند طراحی شده است. این شبکه همچنین از لایه های مختلف گذرگاه کنترل حرکت ، شبکه حسگر ، گذرگاه میدانی ، اینترنت همراه و اترنت تجاری ، شبکه چند سطحی را توسعه می دهد. سیستم پارکینگ AGV کنترل شبکه و کنترل از راه دور ربات را حل می کند و در نهایت به تجزیه و تحلیل داده های بزرگ ، تصمیم علمی و استقرار در صنعت ذخیره سازی و تدارکات پی می برد.

6- ماژول قدرت,ماژول برق از باتری و یک دستگاه شارژ تشکیل شده است. مجموعه باتری ها به یک رابط ارتباطی مجهز هستند که می تواند حالت باتری را در زمان واقعی تشخیص دهد. دستگاه منبع تغذیه و دستگاه شارژ برای کاهش حجم داخلی در یک برد قرار دارند و دستگاه های منبع تغذیه و دستگاه های شارژ از یکدیگر جدا شده اند. عملکرد شارژ اتوماتیک کم توان عملکرد طبیعی پارکینگ AGV را تضمین می کند.

7- طراحی صنعتی,محصولات صنعتی نقش مهمی در موفقیت یا عدم موفقیت یک محصول دارد. اولین طراحی ظاهر AGV هنری ، ساده و سخاوتمندانه است. برنامه ریزی مسیر به معنای یافتن یک مسیر بهینه یا نیمه بهینه از نقطه شروع تا انتها است ، به طوری که AGV می تواند با خیال راحت تمام موانع موجود در روند حرکت را پشت سر بگذارد. برنامه ریزی مسیر ، مشکل اساسی در سیستم پارکینگ هوشمند است. چگونگی اطمینان از جابجایی ایمن تعداد زیادی AGV در دینامیک بالا ، هسته اصلی سیستم پارکینگ است.

نرم افزار مدیریت پارکینگ (PMS)

A. سیستم شناسایی صفحه مجوز پیوند خودکار با سیستم برنامه ، دسترسی به زمان واقعی به مکان های پارک موجود.

B. صورتحساب زمان واقعی ، پرداخت آنلاین.

c.منطقه بافر ذخیره سازی را تنظیم کنید تا کاربران بتوانند ماشین ها را ذخیره و انتخاب کنند.

D. به کاربران امکان دهید از وضعیت اتومبیل در زمان واقعی درخواست کنند.

عملکرد عمومی

Control:حالت AGV را می توان با سیستم دیسپاچینگ هوشمند کنترل کرد ، یا به صورت دستی توسط برنامه تلفن همراه کنترل کرد.

 مدیریت Task: سیستم مدیریت وظایف با توجه به توالی زمان و اولویت کارها برنامه ریزی می شود.

 مدیریت Car: با توجه به موقعیت و وضعیت AGV در آن زمان ، PMS و سیستم اعزام هوشمند نزدیکترین کار رایگان اجرای AGV را از نقطه هدف انتخاب می کنند. مانیتور برق AGV امکان شارژ مجدد AGV را در صورت لزوم فراهم می کند. 

مدیریت ارتباطات AGV :ارتباطات بلادرنگ را با سیستم ارسال هوشمند از طریق WIFI برقرار می کنند ، کارهای برنامه ریزی را دریافت می کنند و نتایج اجرای آن را گزارش می کنند.

 دستگاه های ایمنی

دستگاه برخورد Anti: میله های ضد تصادف در اطراف بدنه AGV نصب شده اند که می توانند بلافاصله برق AGV را قطع کنند پس از برخورد. ترمز موتور محرک نیز برای دستیابی به توقف سریع راه اندازی خواهد شد.

 دستگاه تشخیص ایمنی : سنسورهای لیزر در موقعیت مورب بدن AGV نصب می شوند که نظارت بر فاصله مانع را در زمان واقعی فراهم می کنند.

دستگاه هشدار دهنده: AGV مجهز به چراغ های هشدار دهنده و زنگ اخطار.

 عملکرد توقف اضطراری: دکمه های توقف اضطراری در اطراف بدنه AGV تنظیم می شوند و تلفن همراه APP همچنین می تواند AGV را به صورت دستی متوقف کند.

 Fault AGV در حال حرکت: کنترل دستی AGV از محل کار از طریق برنامه تلفن همراه.

 زنگ خطر خطا: سیستم کنترل اطلاعات خطای AGV را در زمان واقعی به سیستم ارسال کننده هوشمند گزارش می کند.

 پارکینگ هوشمند ، کارت خوان و کارت هوشمند ، RFID ، دستگاه صدور قبض پارکینگ ، پلاک خوان ، نرم افزار جامع اتوماسیون پارکینگ،نرم افزار جامع  شهربازی  

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

Error: Contact form not found.

×