تکنولوژی پیشرفته مدیریت پارکینگ

مدیریت همه پارکینگهای روباز از جمله فرودگاهها و تره بار و .. توط سیستم مدیریت پارکینگ شرکت پردازنده پارس

تکنولوژی پیشرفته مدیریت پارکینگ:

رشد وسایل نقلیه در دو دهه اخیر بصورت چشمگیری فضاینده بوده است بطوریکه میتوان آن را در هر گوشه ایی از دنیا مشاهده نمود. طبق آمارهای بدست آمده، اغلب ساختمان های بلند مرتبه  در شهر های پر جمعیت با مشکل مدیریت پارکینگ های خود مواجه هستند.

صدور برگه های شناسایی و ورود و خروج , صدور صورتحساب , کنترل ورودی وخروجی و نحوه پرداخت همه این ها  کنترل یک پارکینگ را بسیار سخت می نماید .سیستم مدیریتی با استفاده از کارت های هوشمند , دسترسی را برای کسانی که دارای این گونه کارت ها می باشند محدود می کند , که در این صورت امکان به سرقت رفتن کارت واستفاده توسط اشخاص دیگر فراهم میشود که میتواند زیان آور باشد.

سیستم هوشمند مدیریت پارکینگ پردازنده پارس بر اساس  سیستم های نظارت تصویری و همچنین تکنولوژی آنالیز تصاویر پایه گذاری شده است . سیستم یکپارچه آنالیز تصاویر با بهره گیری از تنکنولوژی OCR و Neural Imaging امکانات منحصر به فردی ارائه می دهد. این سیستم کنترل هوشمند پارکینگ موجب صرفه جویی در هزینه های نیروی انسانی و در عین حال تجربه ای امن تر و آسان تری را به همراه خود می آورد.

اساس این سیستم کنترل هوشمند پارکینگ جهت استفاده برای چهار  مورد طراحی شده است :

  • کنترل ورودی دیجیتال از طریق دوربین ANPR

بهره وری تا حد زیادی با استفاده از تکنولوژی ANPR افزایش یافته است.مجوز وسایل نقلیه توسط دوربین ANPR برای عبور مورد آنالیز قرار  خواهد گرفت که این امر توسط اسکن وخواندن پلاک خودرو در ورودی کنترل دروازه صورت می گیرد.

  • نظارت بر ورودی بصورت هم زمان از طریق تشخیص پلاک سریع و دقیق

دوربین های ANPR  دارای بیشترین نرخ تشخیص سریال پلاک ها (بالاتر از 95٪ ) بوده و همچنین دارای نصب و راه اندازی آسان نیز می باشد.

  • جستجو هوشمند از طریق دوربین 4K

این دوربین ها از قابلیت مشاهده و پخش همزمان پشتیبانی می کنند. اطلاعات جستجو شامل، اطلاعاتی از تصویر خودرو، شماره پلاک، تاریخ ورود و خروج ، و ویدیو ضبط شده نمایش داده خواهد شد.

  • سیستم مدیریت هوشمند پردازنده پارس

این سیستم بر اساس نرم افزار مدیریت پنجره ها،و آنالیز و تجزیه و تحلیل هوشمند می باشد و به خصوص برای مرکز مدیریت طراحی شده است. استفاده از این سیستم آسان و مقرون به صرفه می باشد.

استفاده از این فن آوری های پیشرفته برای کنترل ورودی موجب راندمان بالا و فضایی امن برای مجتمع مسکونی میگردد. علاوه بر این، با توجه به طراحی نرم افزار توسط شرکت پردازنده پارس، این راه حل با گسترش و رشد زیرساخت های تکنولوژی، انعطاف پذیر  بوده و قابلیت بروز رسانی با تغییر فن آوری را نیز دارا می باشد.

پارکینگ هوشمند ، دستگاه صف شکن بانکی ، RFID ، دستگاه صدور قبض پارکینگ ، پلاک خوان ، نرم افزار جامع اتوماسیون پارکینگ  ،نرم افزار جامع اتوماسیون پارکینگ شهربازی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

Error: Contact form not found.

×