اتوماسیون مجموعه های ورزشی

با توجه به اینکه سرمایه گذاری در مجموعه های ورزشی و باشگاه ها کاری ریسک پذیر و پر اهمیت می باشد لذا مدیران مجموعه ها با خطرات مهمی در زمینه این قبیل سرمایه گذاری مواجه هستند. لذا سیستم مدیریت مجموعه ورزشی بسیار حائز اهمیت بوده و جایگاه بسیار مهمی را در حفظ مشتریان باشگاه ایجاد می کند . در این میان مدیریت آسان مجموعه و کنترل تردد مشتریان و ثبت نام و تمدید ثبت نام آنها و کنترل میزان درآمد حاصل از آن از یک سو و ترغیب مشتریان بیشتر به استفاده از خدمات مجموعه ورزشی یا باشگاه از سوی دیگر، دغدغه همیشگی مدیران این مجموعه ها بوده است. لذا با استفاده از سیستم اتوماسیون ورزشی شرکت پردازنده پارس ، دیگر نیازی نیست که بصورت سنتی ورود و خروج اعضا
کنترل شده و منجر به ایجاد مشکل بین اپراتور ها و مشتریان
مجموعه شود. در عین حال این سیستم با امکانات بسیار متنوع که در ادامه به اختصار مورد بررسی قرار می گیرد , مشکلات بزرگی از قبیل سوءاستفاده افراد فرصت طلب وسودجو و بعضاً اپراتور های مجموعه ، هزینه سنگین مدیریت انسانی و… را به صورت کامل برطرف می نماید. نمودار زیر اجزای تشکیل دهنده سیستم اتوماسیون مجموعه های فرهنگی و ورزشی را نشان می دهد.

نحوه عملکرد : در این سیستم شخص با مراجعه به گیشه ثبت نام , یک کارت یا جاسوئیچی یا دستبند هوشمند با توجه به نوع ثبت نام خود اعم از نوع ورزش و مدت زمان ثبت نام خود دریافت می کند سپس با مراجعه به قسمت های مختلف مجموعه و انتخاب ورزش مورد نظر خود در صورت مجاز وارد سالن مربوطه می شود. شایان ذکر است بسته به نوع قفل های نصب شده بر روی کمد ها می توان با نشان دادن کارت یا مچ بند از امکانات بخش مربوط به لاکر ها نیز استفاده نمود . در این سیستم در صورتی که از قفل های آنلایناستفاده شود می توان باز شدن درب کمد را منوط به مجاز بودن ثبت نام و ثبت ورود در دستگاه ورود نمود ضمناً اعضا می توانند با استفاده از کارت علاوه بر خدمات مجموعه از پارکینگ یا رستوران و یا مراکز خرید مجموعه نیز استفاده کنند. این سیستم با قابلیت ارائه بیش از 111 نوع گزارشات متنوع می تواند اطلاعات مربوط به استفاده از سالن های مختلف را با ساعت و تاریخ استفاده و جزئیات ، کلیه اطلاعات را اعلام نماید.
در مورد افرادی که به صورت تک جلسه یا فقط یکبار به باشگاه مراجعه می کنند نیز قابلیت ثبت ورود تک جلسه و ارائه فیش رسید وجود دارد.

 

 

فلوچارت ورزشی

 

مزایای سیستم:

 جلوگیری از سوءاستفاده افراد فرصت طلب وسودجو
 امکان مدیریت دقیق بر تردداعضا و اپراتور ها
 کنترل تعداد جلسات اعضا و انقضا کارت بصورت خودکار
 اعلام آلارم جهت اتمام شهریه
 جلوگیری از خطاهای انسانی مربوط به اپراتورها
 امکان عقد قرارداد با ادارات رفاه وزارت خانه ها ،سازمان ها و ارگانهای دولتی ، مدارس و …
 ثبت و نگهداری کلیه درآمد باشگاه
 امکان اتصال به سیستم بانکی جهت تخصیص درصد از درآمد بین بهره بردار و مالک
 امکان تعریف سالن ها و ورزش های مختلف با انواع روش ثبت نام

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

Error: Contact form not found.

×